Little Paris
Hello! Wallo!

Assalamualaikum! Hi I'm Siti Noor Syamila. Welcome to My Paris Town.


Entries About Sweetheart


Walking Talking

No Harsh words allowed here.
#Family #Buddyz and #Bestie
Class 3KRK2 is mine

Syamila ♥

Big Clap

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   


Saya bahagia begini :')


Hidup akan lebih bahagia dengan orang yang kita sayang ? Yaa mungkin. Tapi......... tak semua orang yang kita sayang, sayangkan kita jugak. Sedangkan ketika kita dah terlalu sayangkan dia dan taknak kehilangan dia, time tuh lah dia pergi.... pergi membawa diri. Jauh dari kita. mungkin pada dia, kita tak penting. Kan? Sbp tu dia sanggup tinggalkan kita selepas dia bagi harapan dan berjanji yang dia akan selalu ada untuk kita, selalu support kita. Tapi hakikatnya.........

Bila dah jadi mcm ni, mulalah kita menyesal sbp terlalu sayangkan dia. Baik kawan, baik pakwe or anything. Jangan terlalu percayakan orang 100%. Mungkin depan kita dia baik. Tapi belakang kita taktahukan ? Syamila dah penat. Yaa seriously, I'm tired. Mana kawan kawan yang dulunya ada? Mana? Laughing xD crying? Where's them? They gone.  

Just be yourself lah kawan... Kalau rasa tak suka, cakap tak suka. Jangan nak macam ni. Aku cuma nak kau jadi kawan aku. Tu jeee. Jangan buat aku sakit hati. Kalau kau dah tak perlukan aku, kau dah ada ramai kawan. Go on, tak payah cari aku lagi. Tapi mohon, jangan muncul depan aku lagi. Aku sakit hati. Tapi ingat, bila kau dah tak cakap kau tak perlukan aku, tolong... Jangan cari aku lagi sbp masatuh mungkin aku dah tak perlukan kau. Aku dah taknak kenal siapa kau. Aku dah taknak tahu apa-apa pasal kau. Pada aku, YOU'RE NOT EXIST ANYMORE. YOU DEAD. Fullstop.

Couple? Yaa maybe syamila ada suka someone. Dia pun pernah ckp dia suka syamila. Tapi taktahulah skrg kan. Dah jarang contact. Hmm. Lama suka dia. Tapi..... Hm :) Cinta tak semestinya memiliki. Kan? Syamila tunggu, tapi tak berharap. Kecewa? Surely not. Saya okay saya dah besar. Takkan ada yang boleh buat syamila menangis lagi. Hampir 8 bulan single? Takkan tak terfikir nak ada couple balik kan? Yaa, ada. Tapi susah nak terima orang lain. Masa lampau buat aku takut. Takut ditipu. Takut ditinggalkan and takut kehilangan. kekadang rasa macam dah takda hati nak ada couple. Tapi, kata boleh menipu tapi hati siapa yang tahukan? Whateverlah. Cinta yang dicari tu pasti akan pergi. Cinta yang datang, insyaAllah kekal. Dear God,  please give me a man that will guide me to Jannah. Amin :')



PAST | PRESENT